28 maj 2009

Denna underbara tös är det som fyller 1år på tisdag den 2 juni.
Kalas blir det på söndag. Ca 30st blir det som kommer å sjunger.
Å mormor och morfar kommer till stockholm idag för att gratta lilltjejen. Jag blev så glad imorse när jag vaknade och Johan meddelade att detär KANONVÄDER UTE.
Klarblå himmel och skinande sol. UNDERBART.
Så idag blir trädgården klar.
Fick hem några växter igår som jag köpt via tradera så idag ska dem ner på sina platser.

Här kan ni njuta av en bild på min underbara magnolia som jag planterade i höstas.
Kan ni tänka er att den blommar med så många blomor redan nu till våren/sommaren.
ÄLSKA!!!

Nu ska Olivia och jag försöka plocka undan det sista och sen gå ut i sommarvärme.

Bilduppdatering kommer under dagen.

:o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar