26 maj 2009

Trodde inte det

Trodde inte att det skulle vara fint väder ytterligare en dag, hoppas gjorde jag.
Men eftersomdet kom regn här ute igårkväll så trodde jag att jag skulle bli sittandes inomhus idag.
Men ack så fel jag hade.

Olivia är redan insmord med solskyddfaktor 30 och har varit ute i morgonsolenoch lekt.
Nu sitter hon å river å sliter i alla kablar och papper här i datarummet.
Försöker ge henne roliga leksaker man INTE DÅ vill INTE ha det å så skakar hon på huvudet.
Hon é så söt nu när hon har börjat skaka på huvudet åt allt som hon inte vill.
ÄLSKAR MIN DOTTER.

Idag ska jag på besiktning av volvo. 300:- kostar det.
Undrar vart jag ska fiska upp dem ngn stans!?!
Men et löser sig nog som alltid i detta hus.

Sen blir det som utlovat i gårdagens inlägg TRÄDGÅRDSFIX. Jag bara ÄLSKAR att vara i trädgården å fixa.
Skulle det inte vara så att jag hade min underbara SYATÈLJE så skulle jag nog vilja jobba i någon form av trädgård. Som trädgårdsanläggare eller liknande.
Men vad gör man på VINTERN i det yrket?? Någon som vet så får ni gärna berätta.

Nej nu börja sessan att gny dags att sova förmiddag tror jag.

Hej svejs!

Olivias rad: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm00000000000000¨n' m00000000000000000000000/9-+¨åk,mmlåokå955555¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨V8D77>CCY66CC¨>¨w

pUUS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar