03 juni 2009

Försvunnen laddare hittad.........

Äntligen är mysteriet med den försvunna laddaren löst.
Laddaren till batteriet för min digitalkamera var totalt försvunnen.
Men så städade Johan i garaget och gissa vad som hittades där.
Jo laddaren, av alla ställen så var den i garaget.

Mormor och Morfar åkte hem i förmiddags så nu har Olivia och jag varit ensamna i några timmar. Olivia fick sova ut ordentligt i en sådär 3 timmar. Så skönt för henne att få bli riktigt utvilad.
Sen var det full fart igen. Försöker öva henne så mycket som möjligt på att gå men hon e fortfarande lite osäker så om man går för långt bort så sätter hon sig ner å kryper fram.
Men det kommer vilken dag som helst då hon endast kommer att gå. Det syns på henne.

Olivia har även hunnit med att kladda med vatten på hela borde. Det tyckte Olivia var roligt att plaska med händerna.

Jag har även hunnit sy lite. Det ska bli mer av den varan ikväll då jag ska jobba när johan kommit hem. Ska försöka uppdatera er med lite bilder från syatéljen.
Har sytt resårer i tights idag och ikväll blir det till å fålla alla dräkter, kjolar och tights.
Måste även försöka uppdatera hemsidan lite med olika grejjer.
Men det är så svårt när Olivia är vaken för hon vill bara pilla på tangentbordet hela tiden så det lbir error. Och det är inte kul om det skulle bli det på hemsidan.
Så jag avvaktar tills sessan sover.

Nu börjar det spricka upp ute så jag funderar på om vi ska ta en liten promenad kanske. Ja vi får se vad som händer.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar