30 juni 2009

text kommer


Våran underbara, glada, söta, roliga dotter.
Ett helt år har gått sedan hon kom å förgyllde vår värld.

Kan i dagens läge inte se hur jag har kunnat leva ett liv utan hennes underbara skratt.







Se bara på bilden nedan när hon absolut skulle dela äpple med mig. Hon ville INTE äta det själv utan ville dela mitt äpple.


Här Badar mitt lilla charmtroll i sin nya pool
med sin nya baddräkt som mamma INTE har sytt.
I Fredags avslutade jag ett VOLTIGELÄGER nere på Österlen i Skåne.
På bilden ser ni alla tjejer och hästar som deltog på lägret.
Till nästa år ser vi fram emot ett lika roligt läger.

Nu väntar lite jobb så fort Olivia somnar. Inte så lätt nu för tiden att jobba när hon e vaken.
Olivia lärde sig också att GÅ ORDENTLIGT när vi va nere i Skåne så nu röjs det runt överallt.
Ingen går säker när Olivia är vaken.
Kram på alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar