06 juni 2009

Ungdomsloppet idag

Nej inte är det jag som skall springa......Ungdom var det nog ett par år sedan jag kunde kalla mig ;o)
Lucas är det som skall springa.
Starten går kl. 15
Frukosten är intagen och packning pågår.
Efter loppet så bär det direkt av hem till syrran för Grillning.
Ska bli riktigt mysigt, dem har ju inglasad altan så det blir nog kanon tror jag.

Här är några av mina senaste jobb.
Ovanför bild 1: Svart dans/balettdräkt
bild 2: Konståkningsdräkt i svart och rosa
bild 3: Konståkningsdräkt bas svart sammet med lila/rosa glitter


Bild 4: Rosa och Svart Discodräkt
Bild 5: nedan Rosa & blå gymnastikdräkt med handsydda paljettdekorationer.
Bild 6: Detaljbild på paljettdekorationer
Bild 7: Gymnastikdräkt i Svart & Rosa sammet med handsydda paljetter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar