13 juni 2009

Namnförslag ... kan du hjälpa??

Regnet bara fortsätter att ösa ner.
SLUTA NU!!!!!!!

Imorgon har vi visning av vårat hus.


Spännande att se om det kommer några.
Blir det inte av nu med försäljning så får vi avvakta med visningar å så tills
efter sommaren. Vilket känns riktigt tråkigt för jag vill verkligen flytta nu.

Idag kom en vän till familjen hit och berättade att eventuellt så hade han en lokal på sitt jobb som jag kanske skulle kunna få hyra om det skulle vara så.
OCh till en riktigt bra peng också.
Tänk er om jag skulle kunna få öppna en RIKTIG BUTIK.
UNDERBART skulle det vara.
Vad skulle namnet vara på den butiken??
Ateljé Brottby känns kanske lite fel på en affär eller??
Har du ett namnförslag??
Butiken skall ha; Sömnad/Syateljé, träningskläder, konståkning, dans, gymnastik, voltige.
Alltså ett namn som kan passa in på alla dessa.

Se gärna min webbutik vad det är jag säljer.

www.atelje-brottby.com

Ska tydligen ligga ngn litet centrum precis där denna lokal ligger också. Kanonläge alltså.
A jag ska fundera på saken.

Nu ska jag fortsätta laminera prislappar.

See Ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar