02 juni 2009

Så stolt.

Jag e så stolt över Olivia. Då hon nu kan gå själv.
Sen att hon fortfarande inte riktigt vill hela tiden det är en annan grej.
Men våran lilla tjej kan GÅ.
Ska se omjag försöka fånga henne på en liten filmsnutt så ni får se.

Idag åker mormor och morfar hem men vi ser dem om en sisådär 13 dagar igen. DÅ jag och Olivia åker ner till skåne med bil.
Efter kommer Johan & Lucas med flyget på torsdagen. Johan behöver jobba å Lucas går på basketläger till torsdagen.
Men jag känner att jag behöver åka ner tidigare och planera det kommande voltigelägret.
Lägret börjar ju på söndag direkt efter midsommar. Å jag känner att jag behöver snacka lite med dem andra tränarna som ska vara med. Å göra det på midsommarafton känns inte så kul så därav så åker jag ner tidigare.

Nu är det frukost som vankas sen några sista timmar med mormor och morfar innan dem åker hem vid lunchtid.

Kram så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar