12 juni 2009

Regnet det bara öser ner...........

Men då passar jag på att kolla igenom en massa bilder.
VI va på skansen här om dagen.
Jag, Johan och Olivia. Himla mysigt. Olivia ÄLSKADE alla djuren. Hon skrattade så fort vi såg ett djur.

Igår hade vi sista voltigegymnastiken inomhus.
Nu har föfrågan gått ut ang tider i sommar. Vi får se hur många som anmäler sig.

På måndag så åker jag till Rimbo för försäljning av en massa konståkningsprylar.
Sen på Tisdag så bär det av till SKÅNE. Åker ner lite tidigare än resten av familjen för jag vill hinna planera innan Voltigelägret drar igång.
För under midsommar så vill man ju kunna ta det lilla lugna.

Här är en underbar filmsnutt på vår dotter som klättrar upp för det skydd som jag hade lagt på trappan ute för att hon INTE skulle klättra upp.

Men tji fick jag då hon klarade av att klättra upp på det ändå.

Idag har jag tyvärr tappat lite gnistan över att jobba. Gick ner en stund å fick lite gjort men sen käned jag bara usch orkar inte mer. och sen har det inte blivit så mkt mer. Har försökt plocka undan lite hemma, har visning på söndag, men Olivia river ut allt jag plockar undan så man lessnar ganska fort.

Nu väntar jag bara på att sambo ska komma hem så man får lite sällskap.

FREDAGSMYS är vad som gäller ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar